Jednym z obszarów podczas organizacji kursu szkoleniowego są przerwy na herbatę zwykle określane jako: przerwa kawowa. typowo zaplanowane są trzy w ciągu szkolenia i pozwalają one trenowanym osobom oderwać się od intensywnej pracy na chwilę.
Podczas zwykłej przerwy na kawę i herbatę, serwis ośrodka szkoleniowego zapewnia napoje gorące i zimne. Praktycznie zawsze kładzione na stole są drobne przekąski oraz niewyszukane chipsy.
Szkolący się w zasadzie nigdy widzą przerw kawowych w kategoriach niezbędnego składnika czasu treningu. Nie dostrzegają, bo niczym one szczególnie nie wysuwają się przed inne i to bez znaczenia w jakim hotelu przebiega kurs szkoleniowy.
Można znaleźć pomimo wszystko sytuacje gdzie organizator usługi dla HR nie tylko dba o odpowiednie wyposażenie sali szkoleniowej ale również koncentruje dużo aktywnośći do przygotowaniu kateringu i przerywników na kawę. Tutaj najczęściej przerwy traktowane są zwykle w postaci ciągłych przerw na kawę.
W sytuacji podobnych przerw owoce, przekąski, soki, kawa herbata, wypieki itp. nieustannie są dodawane przez obsługę centrum szkoleniowego i są dostępne dla uczestników kursu przez cały czas jego trwania. Znacząco podnosi to nastrój wśród uczestników treningu i ten sposób wzmacnia efekty biznesowe prowadzonych szkoleń.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2 Blog 3
Słowa kluczowe: organizacja szkoleń, usługi hr, organizacja procesu szkoleniowego, efekty biznesowe szkoleń, sala szkoleniowa, przerwa kawowa, przerwa na kawę, katering, catering, uczestnicy szkoleń
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz