Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że więcej niż 30% mikrobiznesów w Polsce nie zorganizowało firmowej witryny w sieci i nie wykorzystuje e-mail w prowadzonej działalności gospodarczej.
Chociaż wynik badań sprawia wrażenie być bardzo wysokim, to można wskazać parę łatwych sposobów na pozbycie się kłopotu i zorganizowanie w niedługim okresie podwalin pod swoją obecność w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom bardzo często sugeruję rozwiązanie oczywiste, a jednocześnie dające oczekiwany rezultat: zbudowanie witryny sieciowej wykorzystując wordpress lub joomlę, a w kolejnym kroku założenie nabytej w sklepie internetowym templatki u takich sprzedawców jak themeforest.com.
Takie nieskomplikowane podejście pozwala na praktycznie zawsze szybki sukces – witryna internetowa nie tylko pojawi się w internecie ale również zrobi wrażenie profesjonalnie przygotowanej. Oznacza to, że, w w cenie wdrożenia na poziomie 600 pln brutto udaje się zaliczyć wybrane cele.
Wdrożenie www nie implikuje istnienia firmy w sieci. Bardzo ważnym staje się jej wypromowanie częstokroć z pomocą dedykowanych podmiotów lub dalej z naszą pomocą, bo bo osiągamy w tej dziedzinie sukcesy. Ważnym jest dbać, by treści w witrynie były nieustannie aktualizowane i przygotowane tak w treści jak i w meta tagach na działania robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne blogi: Blog 1
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz