Jak podaje ostatni raport TNS OBOP ponad 30% mikrofirm w naszym kraju nie zakupiło osobistej witryny internetowej i nie wykorzystuje poczty elektronicznej w swojej aktywności biznesowej.
Chociaż rezultat ocen sprawia wrażenie być niemałym, to istnieje parę prostych sposobów na rozwiązanie problemu i zorganizowanie w krótkim czasie trwałych podstaw pod swoją aktywność w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom najczęściej wskazuję rozwiązanie oczywiste, a przy tym szybkie: zbudowanie witryny internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a następnie dodatnie zakupionej w internecie templatki u takich agregatorów jak themeforest.com.
Tak zrozumiałe podejście pozwala na praktycznie szybki sukces – witryna internetowa nie tylko pokaże się w internecie ale również zrobi wrażenie jakością wykonania. Oznacza to, że, w w cenie wdrożenia rzędu 600 pln brutto udaje się zrealizować wymagane cele.
Wdrożenie serwisu nie przenosi się na obecność firmy w internecie. Priorytetowym zagadnieniem staje się jej wypromowanie zwykle z pomocą dedykowanych firm lub dalej z naszą pomocą, bo bo mamy w tym obszarze sukcesy. Priorytetem jest to, by zawartość w serwisie internetowym były nieustannie aktualizowane i dostosowane tak w treści jak również nagłówkach na wizyty robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2 Blog 3 Blog 4 Blog 5
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz