Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że około 30% mikrobiznesów w naszym kraju nie posiada firmowej witryny w sieci i nie używa e-mail w prowadzonej działalności gospodarczej.
Chociaż wynik ocen sprawia wrażenie być zaskakująco dużym, to można wykorzystać kilka prostych metod na rozwiązanie kłopotu i uzyskanie w krótkim odcinku czasu fundamentów pod swoją obecność w sieci. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom bardzo często sugeruję rozwiązanie proste, a zwykle skuteczne: zbudowanie strony internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a dalej założenie nabytej w sklepie internetowym templatki u takich agregatorów jak themeforest.com.
Takie proste podejście daje w zasadzie natychmiastowy sukces – witryna w sieci nie tylko znajdzie się w internecie ale również zaskoczy świeżością formy. Oznacza to, że, w w cenie wdrożenia na poziomie 500 zł netto można osiągnąć wszystkie postawione cele.
Wdrożenie www nie oznacza pojawienia się mikrofirmy w sieci. Bardzo ważnym jest jej optymalizacja zwykle z pomocą doświadczonych podmiotów lub ponownie z z moją pomocą, bo bo osiągamy w tej dziedzinie sukcesy. Nie można zaponieć, by zawartość w serwisie internetowym były często aktualizowane i przygotowane tak w treści jak i w dodatkach na wizyty robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz